olivia: you can't feel sad after this

eeeeeentligen så slipper jag albin. Okej, han ligger bakom mej och kan inte sova men han klagar iaf inte.
somsagt har jag och emma varit barnvakt ikväll. tack emma du är så bra och hjälpsam. Vi spelade dataspel och läste harry potter innan den lillen skulle sova.

snart måste jag verkligen ta itu med SO:n, men vad som viktigare är, är att duscha. Jag får ju inne komma som ett ekl till skolan imorron, det går ju bara inte för sej!


randomfakta:
  • min favoritblogg (förutom den här ofc!) är annaorebecka.blogg.se <länk
  • har följt deras blogg från första början
  • måste verkligen klippa mej
  • kan inte drömma omöjliga drömmar
  • skriver randomfakta för att jag har tråkigt
  • har aldrig bråkat 'på riktigt' med en vän
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback