olivia: you standing in front of two doors but both of them is locked

Just kommit hem efter en helt vanlig skoldag. Blev nästan klar med min tröja på slöjden, den blir nästan olagligt snygg (ostretchigt tyg med mönster man kan hitta på dukar, dålig passform). Jag ska nog använda den jämt.
Ikväll blire att dra till fader min, och måste därför snart städa och packa. inte kul!! fast jag är typ kingen på snabb packning. eller kanske drottningen? I'm not a guy

annars hade jag inte så mycket att skriva för tillfället, förutom ett personligt meddelande:
Varför bry dej så mycket? bara pinsamt, ingen annan gör det.
Om denna person läser så hoppas jag den förstår vad jag menar och att jag menar det till den.

förra skolavslutningen. Längtar till kommande
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback