lina: Every long lost dream led me to where you are

Äntligeeeen så har jag lärt mig dom engelska oregelbundna verben eller vafan det nu var(a)
jag är typ ganska stolt även om dom inte kanske är så svåra, vet iiint men det tog lång tid..
Jag har just försökt göra en header men det gick typ inge bra och den blev verkligen inte fin, hade tänkt lägga in den här men hittade inte vart man kunde spara den förutom på hemsidan då så det får bli en annan gång.

Sitter och tittar på kläder och nu vill jag bara ha SOMMMAR!!
den här sommaren kommer bli så himlaaa kul och alla sommarkläder är sååå snygga,
 kommer köpa hur mkt som helst fast jag inte har några pengar men det får gå ändåååå(a)
Nu i helgen ska jag iaf köpa en skolavslutningsklänning, jeans och chinos och sen skor till skolavskutningen någon gång:]:] lääängtar fast kommer aldrig kunna bestämma mig om vilken klänning för det kan jag aldrig.


Här är lite mer randomfakta om mig:




 
  • Jag lyssnar på taylor swift - you're not sorry
  • Skämms över alla bilder från förra sommaren för jaaaaa vi var väl inte så söta dåå
  • Slog mitt rekord att vara i kyrkan en gång på en dag till två förra söndagen
  • Tycker det är fett kul att sjunga(är inte bra meeen)
  • Jag tycker alltid att det känns som om folk stirrar på mig
  • Tänkte lägga in bilder i det här inlägget men orkar inte hämta sladden
  • Jag fyller 15år om precis 28dagar
  • Är väldigt förvånad över att vi har ca100 läsare varje dag

Pusssssssssssssss/lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är förvånad över att ni inte har fler läsare/dag

2009-05-13 @ 17:42:13
Postat av: Anonym

Jag är förvånad över att ni inte har fler läsare/dag

2009-05-13 @ 17:43:07

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback