lina: somewhere over the rainbow

Kissssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeee,
 ja precis jag är en kissseeeee det är fjortis jag vet men hade riktigt kul med mina tvillingar ikväll,
 jag och Emma blev kissar + att jag är Olivias bitch bara så ni vet;O

Jag är hungriiiiiig (ovanligt) men jag är faktist det typ jämt och det är ju ganska niceeee för då kan man ju äta å ja äre ju kul:D:D:D det här blev riktigt förvirrande och konstigt kanske men det är så jag skriver just nu.

Nu skrev Emma på msn,
 hon tränar på svenskaprovet som dom ska ha på  fredag och dom ska kunna
prepositioner,interjektioner,adverb, avsiktskonjuktioner,indefinita pronomen, futurum och konjuktioner,
JAG HAR INGEN ANING OM VAD NÅGOT AV DOM ORDEN BETYDER OCH HOPPAS VERKLIGEN PÅ ATT JAG ALDRIG BEHÖVER LÄRA MIG DET HELLER:O:O
Jag tycker synd om flickaaaan som måste lära sig det, pussss<333


This in olivia in the swing!<33




Men nu ska jag gå och duscha och sen göra mig klaaaar för attt sovaa:]:]:]:]




Kyssssssss/lina

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :d

2009-05-13 @ 23:39:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback