lina: i'll take my time anywhere, free to speak my mind

Nu sitter jag och väntar på att Emma och Olivia ska komma så att vi kan fara in till stan,
jag ska försöka hitta en skolavslutningsklänning, jeans, chinos och kanske skor:)
det kommer bli riktigt niceee tror jag.

Skolan idag var väl ganska okeeeeej var lite trött bara.
Hade iaf engelska prov och det gick bra fast det var ganska svårt.
Nu är jag dessutom inte lika hes längreeeeee!:D vohoo grattis till mig osvosv.
Har typ ingenting att skriva om just nu för det har inte hänt så mkt än så lägger in dagens outfit ist.HAHA


DAGENS OUTFIT:

Vitt långt linne från cubus
Random tröja
Svarta tights från hm

jaaaaaaa


Kyssssssssssssssss/lina

Kommentarer
Postat av: Intenso

skönt att du redan slutat. Snygg outfit

2009-05-13 @ 15:12:53
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Danni

wiie fett snällt! hänt nått skoj idag då? kramar

2009-05-13 @ 16:33:22
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback