emma: feel your touch

TJOOOOOOOOOSAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

Oj sicken hälsningfras. Känn er uppskattade!

Skolan idag var deadly boring, hade både läxförhör och prov på engelskan...!?! Aja allt sög, förutom luciaträningen. Blir galet nice att göra luciatåg, julkänsla nanting! Nu bara väntar vi på att få se vem om blir lucia. Det blir nog jag ;) HAHAHAHAHAHH aja skämt åsido.

Ikväll ska jag göra läxa hela kvällen + fara till mamma. Seriöst, vi ska ha skrivit en bokrecension till imorgon, och det enda jag har skrivit är rubriken. Gääälet nice! Får ju inte bli någon skräpig recension heller, har fan lite press...sänkte mitt betyg till vg i våras, så nu vill jag ha tillbaka mitt mvg..!?
Åh nice, hittade just godis i min väska! Kanske jag överlever allt plugg ikväll då...



sålde dessa i cafeterian i tisdags. Skulle inte säga nej till en just nu!



Vi har så roligt hemma

 

Och här är ju snyggingen herself! Fyf*n va fin! Helvete! The king of the world! Emma "The King" Nilsson!
EH haha varför kan jag aldrig slappna av på bilder?
Btw titta vad tjockt mitt hår är... förr var jag fan flintis. okej de va kanske inte jättetjockt men halversgt?

pussar/emma



Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin :D

2009-11-19 @ 17:40:36

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback