emma: how could I be so blind

Nu var det plugget överstökat. Kommer jag klara provet? Yes. Kommer det gå bra? Njet.

Förresten rensade jag även min garderob ikväll. Blev lite deprimerad då jag såg att det som var kvar i min byx-låda var ett par tights. Fast en hel låda full med mjukisbyxor, var jag nu har fått alla dem ifrån. Synd att jag inte längre använder sådana på vardagar! Så för min del blir det nog tights imorgon, hehe....

Och min tröjlåda var inte helller mycket att hurra för. Faktiskt sorgligt lite låg det i den lådaa, trots att alla mina linnen/t-shirtar/koftor/långärmader låg där. Skulle behöva lite nytillskott, önskar bara ekonomin tillät.

sleep time now

pussar/emma

 



Olivia är koncentrerad på matchen, oui. Men det är jag som för tur med mig. Måste börja se när AIK spelar nästan, det går så bra för dem då. 2/2 gånger kan inte ha fel...?!??!


Kommentarer
Postat av: Malin

söt blogg ^^

hur e de me dig då?

följa varandra på bloglovin?



kramar :)

2009-11-26 @ 23:29:21
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: emma

jag har haft vänner på besök (: hur gick det med pluggandet sötnos?

Postat av: Mandy - En Masjävel

tjohoo! :D visst är låten i min blogg bra!

2009-11-27 @ 00:02:28
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback