emma: I will never see a unicorn

leave this mess behind

fairytale gone bad - sunrise avenue

 

Måste säga att jag bara ÄLSKAR den meningen! Älskar hela låten förövrigt, men just den meningen är något speciellt. Vet inte varför men den har faktiskt delvis hjälp mig genom jobbiga perioder i livet den senaste tiden. Att bara lämna det bakom sig. Gå vidare.

Som när jag skulle kköpa en grej på stan för ett tag sen, jag var själv då, och så såg jag en sak, eller snarare en person, som jag verkligen inte ville se för det gjorde så ont. Jag kunde inte andas, jag kunde knappt gå eller se. Jag blev så otroligt chockad, det gjorde så ont inom mig. Tänkte ringa Lina eller nån, men hade självklart inga pengar. Well, what to do? Då dök den här meningen upp i mitt huvud, och jag lyckades köpa det jag skulle och gå hem. Bara gå vidare liksom, lämna det bakom mig och tänka på annat. Visst, det var svårt, men jag lyckades. Var faktiskt stolt över mig själv efteråt!


Skall ÄTA:*:*:*:*

pusssar/emma


Kommentarer
Postat av: TILDA

okej :)



jätte söt header!

2009-11-22 @ 19:13:08
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: TILDA

okej :)



jätte söt header!

2009-11-22 @ 19:13:24
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback