emma: make me feel good

Träningarna gick sjukt jävla dåligt, bäst att förtränga dem längst bak i medvetandet....Är i alla fall på rätt dåligt humör nu. Gör mig glad genom att adda min skype, loveunicorns. Jag skulle verkligen bli jätteglad! Annars kan du också ringa och smsa...inte helt fel det heller ju<3 Jag lovar jag skulle vara snäll och trevlig och du skulle få en massa pluspoäng i mina ögon!

 

ÄÖööhöhö väntar på duschen nnu. Imorgon äre första luciaträningen, jag satsar då på att bli Lucia!! Haha, skämt åsido. N´ä men det blir jätteroligt faktiskt. Kulkul. I just called to say I love you. Hah jag kommer inte få mig i säng ikväll och inte upp imorgon....................................................RING MIG. Eller smsa:) ELLER SKYPE<3<3<3<3



Haha Olivia OK?????

pussar/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=8zMYuuqLpRI

2009-11-12 @ 00:38:43

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback