emma: what you see in me

lite random bara såhär när ingen vill prata med mig på skype före dubbelträning ikv?

  • Jag har blått, grått och gult nagellack på mig
  • Igår klippte jag av en ögonfrans för att den var för lång
  • Igår när jag hade lagt mig upptäckte jag att det var en sax i min säng
  • Jag är nästan aldrig peppad före en träning
  • Måste klippa naglarna!!!
  • Min mammas födelseort är Bureå, och det tycker jag är roligt
  • Har nästan tänkt fara på "kågerocken" som är nästa vecka, eftersom jag var där förra året och det var sjukt drygt
  • Jag har 24 Skype-kontakter, av vilka jag känner typ 5 pers...
  • Jag är verkligen avundsjuk på folk som blir bra på bild
  • Har en sticka i högra pekfingret
  • Har gått typ en mil och visste inte ens om det...........




Haha random....fick det av nån kille när vi var på martinolofsson i övik, vet ej var han fick det i från. Sakna övik och alla som var där(A)<3333333333



En bild på THECAREGANG i övik. Har nog aldrig känt mig så populär och uppskattad som jag gjorde där, haha=]



pussar/emma

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback