lina: I know that you are here

Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
and know the stars are
holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight..

heeeeeeeeej, jag ligger just nu här i min säng som förövrigt har börjat knarra jättemycket..det tycker inte jag är kul, alltså inte OK.
Ikväll så har jag , duschat och sett på tv med mammsiii, det var väl ganska gulligt tycker jag:] Om ett tag tänkte jag typ sova eftersom jag inte har någonting att göra och jag är tröttare än tröttast och det är ju som inte heller så kul.
Men var social och smsa för då skulle jag som bli ganska glad och alla vill väl göra mig glaad??:] eller, njah? men görre iaf:] okej det här blev mktmkt random men ajah.
puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback