lina: if i saw you in heaven

chacha bloggen!
Sitter nu i ett klassrum på skolan och har lan emd emma och olivia, eller lan och lan vi har hett ihop våra bänkar och sitter men en dator var, MKT kul kan jag lova.
Idag har jag skrivit hela två sidor på min huvuddel på mitt specialarbete om Stephen King och de är jag väldigt glad över att jag gjorde för nu behöver hag nog inte stressa i think.

Om cirka tjugo minuter ska vi börja cykla mot komvux för att lyssna på personer som pratar om olika gymnasielinjer klockan halv 1, kommer nog bli ganska nice tror jag.


HAHAHAHAHA den här bilden som jag ritat någin gång för länge sedan hittade jag på min användare på skolan och det ska alltså föreställa olivia i 7an, mkt fin om jag får säga det själv:]

 

 

 

puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback