lina: It was love from above that could save us from hell.

Nuu har jag vaknat.. och det känns som att det här kommer bli en ganska rolig dag fast det kanske bara är för att det ser så mysigt ut med all snö som fallit inatt och alla snöflingor i luften som snart är på marken:]helt underbart!
Fast egentligen gillar jag inte vintern så mycket, det är kallt, mörkt och blött, men ibland(ganska ofta) kan det ändå vara asmysigt:]
Idag ska jag fara med pappa på stan och ta kort till mitt moppekort som tydligen ska ha kort nu?? aja det kommer nog iaf bli "fint" som vanligt. Efter det vet jag inte vad jags ka göra men det kanske blir att vara med emma och olivia as usual, får seeeeeee.
Nog för att detär MKT mer snö än såhär men ändå...snö:]




btw: om man tänker på ordet snö massa gånger så låter det asfult:]ahahahhahah







puss



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback