lina: Said goodbye to yesterday, I made it through, I made today

SAKER OM MIG:

- Jag har möggelfobi

- Jag bor i lägenhet

- Jag har bara älskat en person på riktigt

- Jag är glad över att jag inte har så många nära tjejkompisar

-
Jag har en väldigt stor släkt

- Jag föddes 2 månader förtidig pågrund av att mamma fick en sjukdom

- Skulle egentligen ha hetet My eller Milla, men som tur var ändrade mina föräldrar sig

- Jag har lätt för att lära känna nytt folk vilket kan bero på att jag inte på något sätt är rädd för att dom ska ogilla mig

- Har haft det väldigt jobbigt i 3 år nu

- Litar på folk för mycket

- Det finns personer jag brukar vara med ibland som jag  utan anledning inte gillar, det är väldigt konstigt för dom är assnälla

- Jag hatar att ha långa naglar, tycker det är äckligt

- Jag älskar Umeå, folket där är så sköna och inte dryga som här

- Ibland tycker jag att jag tränar pinsamt mycket

- Jag kan inte äta när folk jag inte känner så bra tittar på eller bara sitter brevid

- Jag tycker jätte mycket om att sjunga, även om det inte låter speciellt bra då

- Jag inbillar mig själv att jag har bra självförtroende och märker sen att det inte är så bra

- Jag är grymt mörkrädd men ser ändå på skräckfilmer hela tiden så att jag inte kan sova
å ja nu orkar jag inga fler.

- Jag fryser hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden, även på sommaren

- Jag gick simming när jag var yngre i massa år

- Jag är glad över att jag är jag

- Har hört att folk tror att jag gör massa saker som jag verkligen aldrig har gjort

- Gillar inte när folk stirrar på mig

- Är jätte blyg att prata in för massa folk men ínte alls om det är 2-3

- Krockade med bil när jag var 6 år och fick problem med nacken då, som tur är det typ bra nu

- Fattar inte hur jag inte kan hata en person som sårat mig och en av mina vänner så jävla mkt

- Är typ ganska bra i innebandy

- Tror typ att man får ett nytt liv efter döden, för jamena man kan ju inte bara försvinna och sen händer inget mer?

fin suddig bild på mig och oliviaaaaa:]




puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback