olivia: a new devil

De på bänken:
- Är det där en flåsande tomat!??!
- Öh... Jag tror det är Olivia.

Ja ungefär sådär kände jag mig idag på träningen, fast jag hoppas innerligt att ingen konversation löd sådär... Men man vet aldrig! De kanske är konstigare än jag tror
Okej men om vi ska ta och vara lite seriösa, idag är ju dagen för träning+träning direkt efter varandra. På första tog jag ut mig mer än vanligt. På andra var det bara ungefär lika jobbigt som alltid, och jag sög på straffar. Annars gick det faktiskt rätt bra, tycker jag.

Men eftersom vi har tränat non-stop sen i söndags, ska vi här på bloggen ta sovmorgon till 10 imorgon. Grymt skönt. Det kan låta lite fjolligt, det är ju bara 4 dagar?!?! Men då har vi haft två matcher, en var ju somsagt DM vilket är ganska ansträngande, och idag var det ju dubbelbubbel.. jag tycker då att vi förtjänar det.

Det är konstigt men nu när vi tillbringar hela dagarna vid datorn blir man faktiskt lite less. hELt otRoLIgT

HAHAH nice pic..<3
Nej men tänk, nu har vi gått i 9an lika länge som vi hade sommarlov. Det kan inte vara sant, i 9an har jag ju gått 3 år och sommarlovet varade i ungefär en vecka. Nej nu tiden, nu får du sluta retas!:@

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback