olivia: as I turn off the lights

Kvällen har typ bestått av skype. Pinsamt men dock mycket sant. Men jag undrar varför inte fler har det, det typ äger. Jag menar, vem kunde veta att jag nu har en bästa vän i Linköping? Vi är typ välkomna att besöka om det skulle falla oss in. Typ.

För att gnälla lite kan jag berätta att jag har ont i slutet av ryggen. Känns nästan som växtvärk faktiskt, kan man ha det där? Lite konstigt men ja. Dock ska jag inte klaga, då en tjej på innebandyn -clemensspelare-  helt plötsligt ramlade mitt i steget och började skrika för att hon hade gjort nåt i knäet. Riktigt illa verkade det vara, fick bära ut henne från plan. Stackarn.

Vet inte varför vi inte har nämnt det nånting, men imorgon ska en gammal bekant till oss, Alex, börja (eller testa eller vafan) i klass 9a aka Emmas klass. Trevligt? Vi får hoppas på det bästa. Ganska random egentligen, sånt man aldrig tror händer. Men tydligen händer det ibland.

Typ livet goda dagar?

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback