olivia: det här behövdes ju verkligen

Gick nyss upp för att svara i telefon, kände att träningsverken från igår har stigit medan jag legat här vid datorn. Men det är ju värre andra dan, så ska inte klaga nu. Det sparar jag till imorgon.
Men det är ju också extremt trevligt då vi har j18träning ikväll och då måste vi alltid göra armhävningar situps osv, jag brukar suga på det men idag kanske jag klarar två´. Jag sa kanske.

I telefon var det förresten mamma, vi skulle laga middag själva idag. Så emma, jag hoppas du läser det här för jag orkar då verkligen inte ropa genom väggen, gå till ditt rum eller ens logga in på msn för tillfället.

Imorgon fyller AAAAAlbin 6 år. Det är två bra saker med detta:
1. Han blir glad, och han gör mig glad.
2. Vi får baka tårta. I lööv att baka tårta. Mina och emmas är typ de snyggaste och godaste någonsin. Jag ser tillbaka på hans förra födelsedagstårta med glädje.

Men! Vad gör de? HMmmmmmm... mystiskt........

/olivia

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: tack

2009-11-23 @ 16:27:07
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: det är bra, lite trött ba. sj?

2009-11-23 @ 16:38:24
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback