olivia: du va hh

Hade tänkt skriva om träningarna, men 2 late! När jag var i duschen hade Emma varit inne och busat, aka berättat.
Kan med gott samvete säga att det inte gick bättre för mig, på något sätt. Pinsamt dålig var jag. Dessutom fick jag plåstra om Lina en gång, den gullungen hade snubblat<3333333333 Fast ska kanske inte säga nåt, jag snubblade på mina egna fötter och fick skrapsår på båda knäna som jag sedan fjollade mig över. Livet är hårt.

Saker som är 'just nu'

  • Måste plugga lite franska men som om det kommer hända?
  • Kommer lägga mig försent
  • Pratar med några på skype, vet typ vem INGEN är
  • Klockan är 22.22
  • Nyduschad (Y)
  • Nån har köpt en ny moppe!

Orkar inge mer.goodnight
 

cp<33333333333333

/olivia


Kommentarer
Postat av: Karolin

Åh jag skulle vilja ha en rosa moppe, köpte aldrig någon när jag för länge sen fyllde femton men lätt en rosa moppe, haha!

2009-11-12 @ 14:30:58
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback