olivia: face down in the dirt

Hoppsangodmorgon på er

Hoppas ni alla har haft kul och gjort något trevligt ikväll. Det har inte jag. Efter träningen, som jag för övrigt var på jävligt dåligt humör på, så åt vi hos mormor och morfar. Sen for vi hem och såg på idol, sen lite random TV. Nej men gud va kul det låter, va? Vet att ni är avis

Händer det bara för mig? Att helt plötsligt är det som att hela livet är fel. Idag började jag glad, sen någon gång när vi for till träningen så ändrades det helt totalt och tvärt, och sen... ja det var inte mitt trevligaste jag på träningen. Stör mig så otroligt mycket, jag vill inte vara på dåligt humör, det är ju tråkigt. Men det finns helt enkelt inget att göra åt.
Och om det är jobbigt för mig, stackarna som fick spela med mig idag. Mitt dåliga-humörjag är nämligen inte en som orkar kämpa om nånting går emot en.

Egentligen är det typ stört, men it's the truth and nothing but the truth. N u s k a j a g k o l l a r u n t p å l i t e b l o g g a r
haha förstod ni det där?


YEEY, emma. Ovanligt♥

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback