olivia: fill in this

Har typ inge planer för dagen. Förutom att städa hela nedervåningen då. Borde nog plocka bort den halva bananen innan mitt rum blir invaderat av bananflugor.
Idag har jag kommit på att om jag vrider persiennerna åt andra hållet så lyser det inte jättestarkt i mina ögon tidigt på morgonen. Jag har inte sovit ordentligt i denna säng på ganska länge.
Mitt hår var fulare än vanligt när jag vaknade.

Ibland går inte livet riktigt som man har tänkt sig. Då finns det bara en sak att göra; dra ut på morgonn så länge som möjligt genom att sitta vid datorn. Mycket bättre än att faktiskt göra det som måste göras och sen faktiskt kunna hitta på nåt kul.
Fast jag får ont i ryggen av att ligga som jag ligger vid datorn. Nice

HAHAHA. nice

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback