olivia: I see what's going down

Nu har jag faktiskt, som jag sa, ägnat kvällen åt spanska sjukan, så jag bara har kvar att göra innehållsförteckningen imorgon. Då får vi förresten tårta. Kalas<3
Men seriöst, om det är nåt ni vill veta om spanska sjukan är det bara att komma till mig. Känns inte som att jag någonsin kunnat såhär mycket om nånting. Men tur är väl det eftersom det här kommer betyda mycket för betygen, och jag hoppas kunna höja mig i svenska och förhoppningsvis får jag ha kvar mitt mvg i SO (som jag f.ö är MYCKET stolt över).

Nu lyssnar jag typ på country. Yiha, cowgirl!

Två snygga tjejer på en cykel`?
Yes, vilken kvalitébild! Gammal, tidigare publiicerad och dessutom har den inget att göra med nånting. Perfa<3

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback