olivia: jag tror jag sov ett tag

Trodde inte att jag hade det minsta bråttom. Det ändrades nu när jag och emma blev tillfrågade om vi kunde gå ner och lämna en nyckel på kaplan klockan 1. Eller, jag menar SÅKLART 13.00. Till vem/varför osv? Ingen aning. Det blir en överraskning, men det är bra, jag gillar överraskningar. Förutom när det gäller att nån säger något och sen tar de kort, s.k tjuvtagna kort. Tjuvtagna kort är aldrig en bra överraskning. Tyvärr blev det rätt många såna igår. Faktiskt nästan bara såna.

VARFÖR blev det ett posekort när jag försökte undvika att bli med på bild!?

HA-HA. Vi hade mästerfotografer på besök, men det behöver jag väl inte säga för ni ser ju kvalitén på bilden<333

Sa att jag skulle lägga ut den här, och jag ljuger aldrig. Fri tolkning på denna.

Tror jag vill ha på mig vanliga kläder när vi ska till kaplan. Detta ska fixas nu

/olivia
 

Kommentarer
Postat av: emma

andra bilden var ju en riktig pärla<3

men INGENTING jämfört med den tredje!

2009-11-22 @ 12:40:48
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback