olivia: nu ligger du kanske och sover

Nyvaknad. Eller nej, har typ halvsovit i ett år känns det  som. Måste ksynda mig lite att skriva, mamma kommer halv och hämtar oss till matchen. Mer till det senare.

Emma berättade ju vad vi gjorde  igår, så jag tänkte se om jag hade några bilder. Tydligen 3 på mobilen, desto fler på kameran. Men ni kan få mobilbilderna. Jag ska göra ett fint collage.

HAha förlåt då... ville ha nån inställning som jag aldrig hade använt. Det blev denna.

Men som jag sa. Idag har vi match, med vårt lag. Om ni undrar varför vi skriver "vårt lag", så är det då vi menar att det inte är juniormatch utan, ja, med "vårt lag". Den är iallafall klockan 12 på örjans, alla skelleftehamnsbor som möjligtvis läser denna blogg får gärna komma och titta, ni andra med såklart. SÅklart.

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback