olivia: so many lost moments, all coming back


Såg andra kommentarer också om att den var mer rolig än hemsk. Men det är för mig (and the others on this blog) bara en bra sak! Vi ser alltid skräckkfilmer fast de skrämmer ihjäl oss, så om vi hyr en och den visar sig bara vara rolig - gr8! Jag älskar såna filmer

Nu ska jag förresten ladda upp lite av de där bilderna jag pratade om - hold on

uuh den vände sig inte(U) Vi har lärt albin posea!
Emma drog visst också en snygging(Y)

Någon vilde som ömde sig i buskarna på hotellområdet. Creepy :S

Sa ju att vi hade lärt honom posea!

Hahah vafan...
många bilder på abbe btw♥

damn hot sexy bitch

Inte glad =OoOOoOoooOOO

ah. Nu ska jag jumpa in the shower, jag böjer ord hur jag vill. BYee

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback