olivia: varför väntar vi alltid?

Klantade till det rejält på kemiprovet idag. Eller, egentligen bara på en uppgift men den var värd 8p så det var inte så lyckat. Bortsett från det kunde jag nog faktiskt det mesta. Men det får vi se när vi får tillbaka dem!

Nyss ddställdes jag och Emma mellan det svåra valet om vi skulle fara till hemmakväll nu och lämna tillbaka filmerna, eller om vi skulle göra det ikväll. Tror ni fattar att det blev ikväll med tanke på att jag faktiskt bloggar nu. Men det blir förmodligen att försöka få mamma eller nån att göra det...... lite lata här idag. Men det är ju dags för fredagsmys♥

Lina: "Vad händer? Jag kan ju inte vara sjuk på en fredag"
Emma: "Åh gud... Varför kan inte jag ha såhär mjukt hår?"


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: hihi okeej vad bra då (A)

2009-11-27 @ 15:52:33
URL: http://lisaaamelander.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback