emma: could you play the game

Nej rackarns....missade när vi hade skrivit 1337 inlägg, såg nu att vi hade skrivit 1339. Typiskt min tur:(

Idag på engelskan höll jag verkligen på att förlora det. Kontrollen alltså. Hade genomgång dadadad, sen helt plötsligt står vår lärare (old man, very old) där framme och gör pussmun, om ni fattar. Kan knappt hålla mig för skratt så jag tittar snabbt ner i bänken. Efter en stund tittar jag upp igen. Står han kvar exakt likadant. Börjar skaka som en jordbävning på cirka 7,0 på Ritchterskalan av undertryckt skratt. Sedan inser jag hur rolig vår lärare ser ut. Hela tiden. Vad han än gör. Och hur roligt han pratar. Jag lovar er, endast enorm viljestyrka fick mig att klara mig från ett utbrott.


Ikväll är det träning. Det kommer inte gå nice kan jag lova. Men hallå, Olivia hittade mobilsladden så nu ska jag ladda in bilder:)

Oh my giddili God vilka ointressanta bilder... typ bara från skolan, och jag lovar, dom är inte intressanta! Men ni kan få se nåragranna i alla fall



 Okej, de2 från när vi var på bio och resten från skolan. Bland annat: 2x"Roligt på matten" "yatzy!" "mina skor på bion" "för mycket socker på flingor" "biogolvet" och "mitt korsord på engelskan". Oj just det, det var alla bilder.

pussar/emma

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Hejsan, kika gärna in på mitt senaste inlägg där du kan se på ett videoklipp där jag visar hur man tecknar ett öga. Ha en superfin helg :-)

2009-10-16 @ 16:59:39
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback