emma: once againg

men lite randomfakta i väntan på att vi ska på stan kanske?

  • jag har just ätit 2 werthers original
  • på mitt sängbord har jag skrivit en massa delar ur låttexter
  • ligger i sängen
  • mitt hårspray är typ slut
  • jag verkligen hatar att ha långa naglar
  • jag är en sådan person som kan titta sig i spegeln nästan hur länge som helst
  • det kliar på mitt ben
  • jag tänker inte köpa nytt löshår. när det här är "slut", eller då för slitet för att användas, så ska jag sluta med det
  • lyssnar just på på "burn" av three days grace
  • jag har sagtt det förr och tänker säga det igen, falska människor är det värsta jag vet
  • jag vet aldrig vad jag ska säga när jag får en komplimang
  • nu kom matilda in i vårt rum
  • och nu loggade hon in på msn
  • jag är mörkrädd... och rädd för spöken
  • lina dissar mig på msn
  • jag läste ut "breaking dawn" i morse
  • klockan är 13.37
  • jag blir jättedålig på bild
  • nu skrev lina något oläsligt på msn
  • och nu förklarade hon att det betydde att vi kan fara

pussar och kramar / eran tillgivna Emma Linnea Nilsson. Föralltid i evighet


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback