emma: good for you

en liten fundering: varför går vår statistik upp då vi inte uppdaterar, och ner då vi gör det? Är det slumpen eller har det faktiskt någon rationell förklaring?


Aja, nu har vi ju haft dålig uppdatering sen igår och jag ca tell you why: mitt internet la av! Och eftersom det oftast är jag som uppdaterar här pga att Olivia är besatt i att läsa Twilight och Lina....gör någoning annat så var det ju som ett big no för vår blogg. Jaja det fick ju vår statistik att gå upp i alla fall?

 

Igår i alla fall gjorde jag, Olivia och Lina lite olika mysiga saker, så som basta osvosv. MYCKET TREVLIGT. Och nu....hade jag kommit på något att skriva om, men det försvann lika fort som det kom! Ikväll blir det i alla fall träning och sedan att göra läxor. Nu ska jag försöka fixa lite bilder från igår! Skumt att det var mer bilder på när jag åt palt än när vi basta... men ni får nöja er med dessa godingar!

 

 

riktigt...bra bilder men alla andra är på Olivias kamera och de hinner jag inte lägga in nu för gossip girl kallar!

pussar/emma♥




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback