lina: I am just tired of the pain

Ibland önskar man bara att man kunde spola tillbaka tiden, glömma allt som hänt och bara börja om på nytt, men det går inte.
Alla saker man gjort och alla saker man sagt blir till minnen och det finns ingenting man kan göra åt saken hur mycket man än skulle vilja det.
Efter varje dag som går blir minnerna flera och all den tid som gått är en tid som jag inte kan glömma.
Ibland brukar jag bara sitta och tänka på livet tänka på allt som hänt och föröka lista ut vad som kommer hända. Även om mitt liv inte varit speciellt lätt i något läge så skulle jag inte vilja byta med någon eftersom jag tror att allt i livet har en mening eftersom varför skulle det annars hända?
Livet är indelat i olika kapitel och efter ett dåligt kommer det alltid ett bra, även om det inte varar så länge så är det det som man ser framemot, det man lever för.










puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback