emma: and this way

tjenare bloggen. Sovit gott? Det har inte jag gjort i alla fall. Dum känsla

Men i alla fall, ska snart göra mig klar men tänkte bara uppdatera lite här. Hur l'nge har inte jag skrivit på? Måste kika vad det var jag skrev senast...I TORSDAGS?!?! Ja då har jag ju faktiskt en del uppdatering att göra.

 

Torsdags kväll: For på söder och pratade med ledarna (hehehe öö he) tills det stängde, och vi for hem till pappa och jag gjorde min kära läxa.

Fredag: Var på skolan, inget speciellt hände I think. Hade träning, gick superdåligt (något läskigt har hänt med mitt blad, typ vinkeln. kan inte skjuta längre) Var sedan ute och gick med Lina, Olivia och Emma från UMEÅÅ som bor hos sin mormor här i Skellefteå under helgen. Vi hade det trevligt och höll på att frysa ihjäl. Såg "roast på Berns" (eller vare heter) efteråt och höll på att skratta ihjäl mig. Härligt härligt.

 

Idag blir det att gå på stan med de nyss nämnda flickorna, måste börja göra mig klar snart. Typ nu!!!!!!!!

haha glad idag?

puss/emma

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback