emma: do it, and do it random

har gjort allt klart för att natta mig själv nu, till och med 10 ARMHÄVINGAR. Det är ju bedrövligt att jag knappt kan göra det ens och ändå tränar 4 gånger i veckan? Nä nu jävlar ska det bli ändring på det. Har ju fan kunnat göra 50 förr!! Men justja... glömde två saker. Äta och klippa naglarna. Så nu ligger jag här och svälter (känner jag nu?!) med långa naglar.
Men

life goes on, youknow.

whatever happens, the sun will still rise

and a new day will come.

Tomorrow is the start of something new

and the continue of the rest of your life.

Not every day can be the best day of your life

but you can make everyday the best you can.



så nu säger jag GODNATTER

/emma



>>>obäddad säng obäddad säng... matilda då!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback