emma: I forgot spotify

vet ni vad som händer om man har på sig en liten hatt hela dagen? Jo man får slickat hår. Gissa vad jag hade på mig hela dagen? Jo en liten hatt. Gissa hur mitt hår såg ut då jag cyklade hem? Jo slickat. Och då lovar jag, det var sannerligen SLICKAT alltså. Jag hade en frisyr som jag hade lovat mig själv att aldrig ha in public. Blev det bättre av att halva skellefteå slutade samtidigt som jag? Nä. Men nu när jag är hemma (FINALLY!!) så åt jag två djungelvrål. Det hjälper mot allt. Nu känns det inte så hemskt längre

Idag på max hände det inte så mycket. Jo just ja, det blev översvämning. Hehe. men förutom det så fortsatte jag med mina lyxiga uppgifter (som att sopa golvet och torka fönsterbläcken. Ojoj kramp i armen!!) Utöver det så kom även Matilda, Olivia och Lina och åt med mig på max. Jag åt gratis och dom betalade. De tyckte ärligt att jag var söt i min hatt. De tyckte de inte längre då jag tog av mig den.



 

Da gals on max. Men inte idag, utan snarare i söndags. Men<333333

pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback