emma: if I can controll this? No.



sugen på mat?!?! MÅSTE ÄTA. Känner ju hur fettet bara rinner av mig och musklerna tynar bort.

HAHA jag och Olivia på väg till träningen:
Olivia: Får man sämre kondition av att äta?
Jag: Nej
Olivia: Okej, jag tänkte bara att man brukar typ inte orka nåt efter helgerna då man har ätit typ jättteonyttigt och sådär
Jag: Men det kanske är för att du inte har någon energi?
Olivia: Ja kanske
Jag: Man blir lat av att äta

Haha okej? Det där var ju inte så roligt. Men. Nu ska jag äta för min älskade spellista tog just slut!!! pussar!! kramar!! horseface!! grisig ros!! unicorn!! ho!! ra!! stekkt!! smekkt!! lekkt!! röda tjocksockar!!

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback