emma: nothing more nothing less

va, är du också här? så trevligt.


Nä men kom just hem från stan youknow, gjorde inte särskilt mycket, fikade det mesta av tiden och tog rätt mycket kort också. kom fram några fulla medelålders gubbar (med MYCKET betoning på fulla!!!) från någon annan söt stad, dom nämnde stockholm men jag vet inte om det var därifrån dom kom eller inte. Ville i alla fall ha tips om någonstans dom kunde äta där de även serverade öl. Nog för att jag tyckte att dom hade fått i sig alldeles tillräckligt men. Före det hade vi också gett beskrivning till en "bra kina-restaurang". Ser vi ut att ha lokalsinne eller?





Vi diskuterade hur dumt det var att lägga ut fula bilder på andra, bara för att få sig själv att verka snyggare, typ. Men jag ansåg (anser) att de här två godingarna är nog fina för att läggas ut, ochd essutom framstår jag inte själv i bättre dager heller ju, för jag är ju inte ens med på någon av de här två bilderna. (men jag kan lova att dom är faktiskt till och med sötare än såhär i verkligheten!)

Ikväll blir det nog att se film med dessa personer, trevligt värre. Blir nog nån/några skräckisar och i alla fall jag hoppas på mycket godis till.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback