emma: rubriker måste inte vara på engelska

God eftermiddag.

Uppdaterade inte igår kväll, hann inte. Hade lite läxor att göra och så...okej den verkliga anledningen var att jag var riktigt jävla pissed off. Från början var det på mamma men sen övergick det så småningom till att vara på mig själv. Framför allt för att jag inte ansträngen mig för nåt typ. Jag vet att jag kan bättre men gör inget åt det. Jag förstör ju bara och enbart för mig själv, och jag vill inte att någon ska förstöra för mig?!?! Men ändå känns det som en omöjlighet att ändra på mig. Jaja

Idag hade vi matteprov, och det gick väl si sådär. Hade minst ett slarvfel, och hoppade över 3 frågor. Frågor som jag hade kunnat om jag hade orkat anstränga mig på lektionen. Men ja

Nu är jag hemma i alla fall, tvättade nyss mitt löshår som var i STORT behov av tvättning. Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka fixa lite på vår design, eller en helt ny en. Får se hur jag gör! Vår vi har just nu är ju fruktansvärt ful, men finns inte så mycket att göra åt det. Ingen av oss är experter eller ens bra inom området design och det känns så tråkigt att låta någon annan göra designen åt oss, så då får det bli som det blir!



värsta scary, en krokodil!

puss/emma

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback