emma: you belong with me

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag, efter halvdagen på skolan, lyxade caregang till det och badade jacuzzi i ungefär 3 timmar. Gissa om man blev avslappnad. Nästan lite för avslappnad, blev lite yr då jag steg upp...men det funkade.
Vi hann då i alla fall prata igenom en massa saker, bland annat att det har gått trögare att skriva här på bloggen på sistone och att vi har börjat skriva tråkigare och mer ointressanta inlägg. Därför har vi funderat på att köra igång en frågestund snart, så vi tar en liten paus från bloggen, och sen börja om med nya krafter och faktiskt skriva något som är värt att läsa. Passar ju mycket bra då jag och Olivia far till turkiet om 1 vecka 2 dagar. Hoppas det finns nnågot intresse för en ny frågestund och att vi får några frågor, för annars vore det ju en bedrövlig överraskning att komma hem från turkiet, logga in här på bloggen och se att vi inte fått NÅN fråga!

Därefter har jag funderat på vad i vår blogg ni egentligen vill läsa... och egentligen har jag ingen aning. Jag förstår inte riktigt vad i vpår blogg som lockar, den är ärligt talat rätt tråkig enligt min mening. Men ja, vad är det egentligen? Vad vill ni läsa? Vår vardag (som just nu är typ det enda vi skriver om?!) mer bilder, listor, videoinlägg (2 har faktiskt sagt att dom var bra!!)  eller vad? Jaja. Får se vad det blir av det här!




såhäär skulle jag se ut om jag var grå!

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback