oliviA: it's 2 late

Hemma från träning. Jag är trött, match + träning är inte den bästa ekvationen för en pigg olivia. Tur att jag får sova ut till 10 (eller ja till 8 iaf hiihhi).
 
Idag blev förresten dagen då jag gjorde mitt första hattrick. Varför på träningsmatch, VARFÖR? Dessutom blev ett bortdömt, eftersom han hade redan blåst av till vår fördel. Han bad tusen gånger om ursäkt. Det gjorde inget bättre och om det var riktiga DM skulle han ha åkt på ett kok stryk. Så fult det blev att skriva det,haha

JUSTDET!!!!!!! VI HAR FLYTTAT DMMATCHEN!! ! !!  !! ! ! ! ! ! ! ! ! !! !

Jag hade ju nånting att skriva om, men kommer inte ihåg... Istället kan jag berätta att vi har all inclusive på vårt hotell. Gissa vad jag kommer göra hela dagarna.... . . . .

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback