olivia: it's such a shame

Idag tyckte våra musiklärare att det var en perfekt dag att säga till oss att oj, vi har visst bara två lektioner kvar till teoriprovet och uppspelningen.
För er som inte går på brännanskolan, eller till er som går på brännanskolan men är HELT lost, så ska vi på uppspelningen spela en låt på piano, och en på gitarr. Och på det har vi ju också provet. Hade känts bättre om jag faktiskt hade TITTAT på en gitarr före idag. Eller ja, så hemskt är det inte, men jag har då en lång väg att vandra

http://open.spotify.com/user/oliviacool/playlist/0DQg8NvqxLlc00r8cKCS6X

Detdär är dessutom min -korta- spotifylista, som passar ganska ofta. Sen har jag två mycket, mycket längre men ni får den här. Om ni nu vill ha den. Ville bara göra nåt annorlunda okej:(?
Observera att jag heter oliviacool. Lätt chilligt


GO POSE, GO!

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback