olivia: kill the danger, darkness

ska på hemmakväll snart, och hyra lite gott och blandat. Tror vi har bestämt; 'them' 'it' 'the shining' 'terror on elm street' och 'the boy in the striped pyjamas'. Kommer alltså bli en hel natt tillsammans med dem, två grubbor aka emma och lina och hela vår eol-tårta. Den är fin, bild kommer senare.

har också fått veta att nästa lördag har vi DMmatcher. Halv tre på campus för 94orna och halv fyra för 95orna. Då undrar jag bara en sak; hur ska 95orna klara sig? Vi är inte många i vårt lag, kanske 14 stycken. Bara lite tänkt kommer jag på 8stycken 94or men det finns fler. Hur ska det gå?

Har förut sagt att 'house on the haunted hill' eller 'incubus' är den hemskaste film jag nånsin sett. Men när jag tänker efter så, incubus var inte hemsk andra gången vi såg den så första gången måste vi ha överreagerat, okej jag kan inte säga nåt om house on the haunted hill. Den var jävligt hemsk.
Men om jag tänker efter, måste nästan 'the amityville horror' ligga långt där uppe på skräckfilmstoppen, nästan eller kanske längst upp. Den blir nästan hemskare ju mer jag tänker på den, tur att vi har nattligt besök inatt. Har tänkt på den ganska mycket idag.
Det kanske inte är en sån film man skriker så mycket åt, men jag önskar att jag hade gjort det. För istället för att skrika, så tryckte man in rädslan och iallafall jag låg där helt skräckslagen.
Så om ni vill se nåt riktigt hemskt, se den. Kommer särskilt ihåg en scen, det var i en garderob. Mer får ni inte veta.


That's the night I'm talking about. heeemsk

har inte tittat på den själv men får hoppas att det ärr rätt! Nu sticker jag

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback