olivia: that thing can break, you know

Mitt hår var inte så äckligt som befarat. Yes.

Nu är det mindre än 12 timmar kvar. Iallafall om vi räknar med att vi börjar fara härifrån , till att planet lyfter är det ungefär 13  timmar.
Okej. Min dag:
Sminka mig(hehe snart...) > cykla till prao> prao > ta farväl av lina?>hem från prao> duscha och göra mig allmänt fräsch> packa > nånstans här ladda över alla bilder från kameran och ladda batteriet> äta?> bil till umeå flygplats> vänta på flygplatsen> flyga till turkiet> åka buss till vårt hotell> klockan är nu ca. 06.00 och vi är äntligen framme. Lyckad resa och en glad olivia(Y)

Okej jag erkänner, det där var en del av min morgondag också. Men so what, tror ni överlever av 1 liten vit lögn.

Måste göra mig klar, får ju inte komma försent sista dagen!!! Det skulle ju vara förskräckligt, förfärande och fruktansvärt. Frukt.

/olivia

Kommentarer
Postat av: liza

hare bra båda två :P

2009-10-22 @ 17:52:25
URL: http://lizaedman.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback