olivia: that's so wrong it's right

And here I am. Oj hej, är ni här? Så trevligt.

Idag har jag alltså varit på café glädjekällan och gjort inte alls mycket faktiskt. Eller först fattade jag ingenting så då måste typ killen som gav mig saker att göra trott att jag var halvt utvecklings? Och sen fanns det inget att göra, så då fick jag dricka thé (fula stavningen<3<3). Men sen var jag halvt utvecklings igen och råkade spilla ut mitt thé (fula stavningen igen<33). Och det var bara före lunch.
När jag kom tillbaka gjorde jag typ inget, IGEN. Fick sluta två för det fanns verkligen INGET att göra. Så då gick jag till cykeln och började cykla. Men NEJ, vars var mina riktiga skor? Hade mina skor som jag hade haft med mig och haft inne, så det var bara att cykla tillbaka.. Och gå dit men NEJ min väska var i cykelkorgen?? <Fort tillbaka. Sen hämta skorna (Hur kan man glömma skor? halvt utvecklings). Och ja. Here I am, eller har hunnit se oth(<3<3<3) före jag skrev det här. Men ändå.

Kul att komma tillbaka när de typ tror att jag är halvt utvecklings. Jag är bäst.

:O bUSiT<3

Samma kväll<3 Godis<3

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback