olivia: there's nothing like victory in this case

kom bara att tänka på nåt jävligt random...

WERTHERS ORIGINAL stavning på det?

nej men okej det var inte det jag tänkte säga. Gissa vilken film jag gråtit mest till någonsin? Ledtråd: det är jävligt random...

HAhaha jo.. okej det här är typ pinsamt, men det är 'allt en tjej vill ha'. Förstår inte vad jag fick för problem när jag såg den. När det kom till det sorgliga började tårarna spruta och det slutade inte förrän filmen var slut. Det var ett bra tag kvar.
Och ändå brukar jag vara jämförelsevis okänslig när det handlar om filmer. Och här talar vi om nån som aldrig gråtit till titanic.


vad ska man säga? Jag gillar henne ibland
ochJA jag har inte duschat än... men jag väntar faktiskt på duschen. FAKTISKT

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback