olivia: to blanda a little är inte always fel, bara sometimes

Nu är stunden kommen. Jag är tillbaka. Gåshud.

 Nej men idag for jag direkt hem efter skolan fast vi slutade 10 över 1, för jag ville ha ett slut på det här som så länge hållt ett fast grepp om mitt liv, nämligen breaking dawn. Jävla underbar bok, men just nu känner jag den nästan... lite motbjudande. Har spenderat SÅ mycket tid med den på sista tiden att jag inte vill ha med den att göra mer. The end.



Vem försöker jag lura, jag kommer alltid älska den<<33<<33



Känner på mig att det kommer bli en underbar, fartfylld, festlig fredagkväll ikväll. Börjar bra, väntar på duschen och sen ska vi äta middag hos mormor och morfar! Fenomenalt. Efter det är det planlöst.

Förresten är det inte ens två veckor tills we're out of here, jag och emma försvinner från bloggen. Forever. Om man tycker att en vecka är forever, vill säga. Nu aktiverade jag tröga tangenter. För tredje gången. Damn.

Emma, nästan med min näst bästa pose, i mitt huvud kallad: blomman! (Y)

Duschen kallar, ropen skallar.
/olivia



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback