emma: speak up

Nu kör vi ett inläggheldissar av utseendethings you get it?

  • PARTILLE-JOHNNYS eller hur det nu stavas(a) Vad är grejen, gummiband på byxorna och killar som har smink? Nejtack typ:)
  • Hål i mitten av underläppen - Det är INTE snyggt?!?! Eller okej, vissa kan passa i det men INTE MÅNGA, enligt min mening. Förlåt men tack - nej tack.  Inte så bra bild men ni fattar.
  • Folk som FÄRGAR håret råttfärgat - Jag förstår inte varför? Okej, dom kanske passar i den färgen, men det är ju INTE en snygg färg? Typ mitt emellan brunt och blont... Om jag skulle färga håret skulle jag ta en fin färg i alla fall! Och sen säger dom typ: Jag ska nog färga om håret SAMMA färg... ??!+!?!
  • Grillz - HAHAHAHAHAH. Tur att den trenden inte har kommit hit!


Okej, blev ju inte så mycket men det är tre helt klara dissar från min sida. Förlåt om någon tog illa upp men det här är faktiskt superdiss från my side.

Aja ska gå och klä på mig nu osv, pusssssssssssssssssssssssar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback