emma: is this enough

helllooo u.

Denna dagen har varit en underbar dag! Skämt åsido. Kan inte ha varit mer än 10 grader på skolan, vi hade 80 minuters teknik (finns det något värre????) och jag blev orättvist behandlad på engelskan. HAHA okej det där lät tapigt men så var det, jag och hon som jag sitter bredvid hade skrivit exakt samma svar på ett läxförhör, grejen var att hon fick rätt och jag fick fel för det, och sen ville inte vår engelskalärare lyssna när jag försökte påpeka det. Sånt göt mig arg:)

Aja sen hade jag utvecklingssamtal och det gick väl bra... finns inte så mycket att klaga på i min skolgång;p Om det än finns något? Jag är typ en snäll flicvka i skolan, mycket snäll. Och jag är inte mitt vanliga jag haha, det är typ skumt. Jag är inte mig själv på skolan;p Mycket snällare, rarare pch tystare

Sitter och äter choklad just nu.... fanns inte nog mycket middag. Nog för att jag åt två mackor och en banan efteråt också, men ändå... okej jag är faktiskt fortfarande hungrig. Men sånt får man ta!



sakna dreamhack ;(!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback