emma: wild hopes running free

hehe:p träningen gick SKIIITTTT. Riktigt, riktigt dåligt alltså. Men en rolig helg kommer jag få iaf=)

  • Fredag: Skola, match (mot 96orna:S:S:S:S:S:S::S) till halv åtta, sen PAN!!!!! Och ja, vad ni än säger så är det ROLIGT!
  • Lördag: Träningsdag med innebandyn, PLUS DMmatch med juniorerna mot typ 18åringar eller jag fattade inte riktigt? Men den är i alla fall typ från 11-13 eller nåt, sen äre typ att vara och göra saker med mitt riktiga lag fram till middag. Sen äre bara att hitta på något roligt, hör av er!
  • Söndag: Inga planer än, skall fixas.

Rätt ballt att jag och Olivia får vara med på DMmatchen förresten. Asballt! Riktigt coolt. Gäller bara att inte göra bort sig nu alltså. Längtar som fan, till hela helgen förresten. PAN<333333333<3<3<3<3<3 Och ja, vad ni än säger att det är töntigt osv, det är KUL ok?!?! Ja. Det enda inte roliga är typ matchen mot 96orna, eller match är ju roligt egentligen men jag gillar verkligen inte dom. Fast det kan ju också bero på att vi är så okoncentrerade och spelar så dåligt att vi förlorar...? Hehe pinsamt där!

puss/emma




pani<3<3<33 hope I will see you there. Men det skulle ju vara lite ovanligt för det är ju inte överdrivet många 94or där alltså=]

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback