emma: I hold you close

show me the meaning of being lonely?

Nej men det där var väl ingen vidare bra morgonhälsning. Vi börjar om.

Godmorgon alla!
Har vaknat och ätit frukost nu. `Sitter och klurar på varför jag endast kan sova 7 och en halv timme. Det blir jag inte utvilad av inte. Ville ju sova länge länge, men icket. Först ringde det nån igår när jag just lyckats somna, och jag upptäckte att jag mest troligt måste ha världens högsta ringsignal. Dessutom hade jag visst bytt ringsignal, vilket jag inte kom ihåg. Och dessutom blev jag rädd då jag såg att det var dolt nummer, jag är ju lite av en fegis. Men dock vågade jag svara och det var inte en läskig röst i andra änden som sa "I see you" eller nåt såntdär. Ibland har man tur allt. Sedan vaknade jag ju efter först 7½ timme och jag upptäckte att det inte finns något skönt sätt att ligga på i min säng.

Har inga planer för idag men det blir säkert en fin dag.

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback