emma: it is so hard

idag gäller det.
sista träningen innan uttagning till zon.

Jagvet att chansen att jag kommer med är ungefär 1 på miljonen, men man får väl hoppas?

 

Fram tills nu har jag inte gjort så mycket, vaknade runt 9 och har sedan dess läst breaking dawn och ätit frukost. Skall snart städa och hämta en sak hos pappa, sedan blir det nog att ladda inför zon. Jag lovar, går det dåligt ikväll då blir det inte kul. Jag har inte särskilt nära till tårar men går det dåligt, ja då jävlar... Men sedan kommer ju umeåpojkarna och dom får mig alltid på gott humör.

puss/emma


vill hälsa ett krya-på-dig till matilda, till vänster på den här bilden (olivia till höger), för hon ligger just nu hemma med mycket ont i halsen och säkert andra delar av kroppen också. så... krya på dig <3

 

puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback