emma: search forever

tjolahopp

Skall snart bege mig av till skolan, men först står tre låtar på min spellista;
Kelly Clarkson - A moment like this
Tokio Hotel - Monsoon
Westlife - If I let you go

Helt underbara!!!! Dom ligger längst ner på spellistan med mina ASBRA låtar. Sen har jag lite andra spellistor också men dom är ¨så enformiga och tråkiga, dom lyssnar jag inte på så ofta. Jaja, på skolan så är det i alla fall vanliga lektioner fram till halv 11, sen ska vi till vitberget och orientera. Tjoho! Finns det något bättre? Hmm.

COOOL!



and when I loose myself I think of you
Together we'll be running blablabla

HAHA brukar inte lyssna på Tokio Hotel i vanliga fall, men den låten är ju något speciellt alltså

Once againg I'm thinking about
TAKING THE EASY WAY OUT
but if I let you go I will never know
what my life would be holding you close to me
Will I ever see you smiling back at me?
How will I know
If I let you go

For a moment like this
some people wait a lifetime


aja puss/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback