emma: smile

vänta låt mig säga JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

nog för att det inte är bestämt något än men så länge hoppet lever lever jag. Okej lite wannabe Olivia där eller?!

Mitt humör skiftade drastisklt igår kväll när jag stod och borstade tänderna. Olivia kom med ett sött men än så länge hemligt meddelande. Varför det är hemligt vet jag inte riktigt, men när edt blir säkert, (OM det blir säkert) så skall jag meddela er vad det hemliga meddelandet var.

 

På fredag är det ju zon, som ni vet....Som otur är ligger matilda hemma (i vårt rum då hehe) med någonting som är misstänkt likt halsfluss, som hela hennes familj på hennes pappas sida hade för runt 2 veckor sen. Ni vet vad som händer om man får det va? INGEN TRÄNING PÅ EN VECKA. Gissa var jag har ont i dag?

SÅ MATILDA OM DU HAR SMITTAT MIG/SMITTAR MIG DÅ ÅKER DU PÅ STRYK.

 

BTW. Både jag och Olivia är klara nu. VÄRLDSREKORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



HAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAH WTFFFFFFFFFFFFFFF jag såg ut ungefär som en galen groda men det är jag idag det^^


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback